İptal ve İade
Sözleşmenin Sonlanması, İptal ve İade
9.1. Müşteri Genel Servis Şartlarında belirtilen şartları ihlal ederse, BayPro, müşteriye sağlanan servisleri önceden haber vermeden sonlandırabilir ve sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih edebilir. Bu durumda, müşterinin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.
9.2. Yeni başlatılan veya süresi dolan servislerle ilgili ücretlerin müşteri tarafından ödenmemesi durumunda, BayPro, servisleri ve sözleşmeyi sonlandırabilir. Bu durumda, müşterinin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.
9.3. Müşteri dilediği anda, 5 işgünü önceden faks, posta ve/veya e-posta yolu ile haber vererek sözleşmeyi sonlandırabilir. Bu durumda müşterinin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez. Ancak müşteri sözleşme sonuna kadar ödemeyi taahhüt ettiği ve henüz ödemediği ücretleri ödemek durumundadır.
9.4. İade Garantisi
BayPro hizmet kalitesine güveniyor ve müşterilerini memnun edebileceğine inanıyor. Bunun göstergesi olarak yeni servis alan müşterilerine sebep göstermeksizin satın alma tarihinden itibaren 7 gün koşulsuz tam ücret iade garantisi vermektedir. Müşterilerimiz adına satın alınan domain name(alan adı), SSL sertifikası, Yazılım Lisansları, Sunucu Hizmetleri, IP Hizmetleri gibi ürün veya servisler bu uygulama dışında tutulmaktadır. İade garantisi kapsamındaki ürün veya servislerimiz ilgili sayfalarda "iade garantisi" ibaresi ile belirtilmektedir, bu ibarenin bulunmadığı ürün veya servislerimiz için iade yapılmaz. Bu uygulamadan faydalanmaya karar veren müşteri, isteklerini (e-mail veya fax) olarak bildirmelidir, bununla birlikte ilgili servis faturasının iadesi veya iade faturasının düzenlenmesi gerekir. BayPro iade işleminin kesinleşmesini müteakip, 15 işgününde müşterisine iade tutarını ödemektedir. BayPro, bu garantiden faydalanan müşterilere, yeni servis satışı yapmama hakkını saklı tutar.
9.5. BayPro Servis Kullanım Sözleşmesine aykırı davranışlardan dolayı servisleri sonlandırılan müşteriler iade garantisinden faydalanamaz.